Warsztaty sprzedażowe dla firm
Przez inteligencję emocjonalną do sukcesu w sprzedaży.
• Co zrobić żeby dotrzeć do nowych klientów?
• Jak budować przekaz, żeby przekonać innych do swojego produktu, usługi lub pomysłu?
• Jak rozpoznać swój indywidualny potencjał i dostrzegać go u innych?
• Co zrobić, aby właściwie zrozumieć oczekiwania aktualnych i przyszłych klientów?
• Jak skutecznie motywować zespół i sprawić, by każdy z jego członków dawał innym to, co ma w sobie najlepsze?
• Jaka jest aktualna recepta na sukces w sprzedaży i relacjach?
Sprzedaż jest dziś jedną z najważniejszych kompetencji w każdej odpowiedzialnej firmie. Jeśli Twoi pracownicy nie potrafią sprzedawać nie możesz liczyć na dobre wyniki – zarówno te ekonomiczne jak i społeczne. I nie mam tu na myśli tylko osób z działów sprzedaży lub bezpośredniego kontaktu z klientem. Każdy z nas coś sprzedaje – produkty, usługi, informacje, idee, pomysły. Firma to sieć połączeń między ludźmi i działami, która opiera się na wzajemnej wymianie. Wszyscy jesteśmy dla siebie jednocześnie sprzedawcami i klientami.
Po 12 latach doświadczeń w biznesie i pracy na sali szkoleniowej, mogę z pełną odpowiedzialnością powiedzieć, że wiem czym jest sprzedaż. Rozumiem ją zarówno jako klient, jak i sprzedawca. Wiem jak skutecznie inspirować innych do tego, aby sprzedaż stała się wspaniałą, elegancką podróżą po sukces i zadowolenia klienta oraz samego sprzedawcy.
Warsztat sprzedażowy, który chciałbym zaproponować to moja recepta na sukces w sprzedaży, w której stawiam na rozwój inteligencji emocjonalnej i praktycznych umiejętności pracy z klientem.
Z dużym powodzeniem i nieskrywaną radością, realizuję dzisiaj na terenie całego kraju warsztat sprzedażowy, który składa się z trzech poziomów. Szkolenie w sposób kompletny przygotowuje zespoły sprzedażowe do realizowania efektywnej, inteligentnej sprzedaży opartej na indywidualnym potencjale i wrażliwości społecznej sprzedawców. Całość osadzona w ramie profesjonalnego doradztwa, które opiera się na zaufaniu klienta.
Lata doświadczeń oraz współpraca z największymi polskimi i międzynarodowymi markami pozwoliła mi stworzyć model, który rozprawia się z największymi wyzwaniami „szkoleniowymi" i daje praktyczne wskazówki do wykorzystania w codziennej pracy zarówno handlowcom jak i menedżerom, dyrektorom, pracownikom działów marketingu i obsługi klienta. Warsztat w całości oparty jest o szwajcarską metodykę STRUCTOGRAM®, która łączy w sobie rzetelność wieloletnich badań i rynkowych zastosowań z innowacją neuronauki.
Warsztat, który prowadzę spełnia dwa kluczowe założenia:
1. Daje wiedzę, narzędzia i umiejętności w pełni gotowe do zastosowania w codziennej praktyce biznesowej
2. Intryguje i inspiruje, przez co wzbudza u uczestników silną motywację do posługiwania się zdobytą wiedzą w praktyce.
Dzięki temu masz pewność, że inwestycja w to szkolenie przyniesie wymierne efekty biznesowe.
Jak wygląd cały proces w praktyce?
Kompletny warsztat realizowany jest w ciągu 4 dni pracy (4 x 8h).
Krok 1
Indywidualny potencjał (1 dzień / 8h) - praca z motywacją i indywidualnym potencjałem sprzedawcy, budowanie zaangażowania, wzmocnienie samoświadomości i wzrost osobistej efektywności.
Krok 2
Skuteczne relacje (1 dzień / 8h) - praca z kompetencjami społecznymi, nastawionymi na umiejętność rozpoznawania drugiego człowieka, do wykorzystania w rolach: klienta, sprzedawcy, kolegi z zespołu, przełożonego-podwładnego, strony w negocjacjach, partnera w życiu osobistym.
Krok 3
Personalizowana sprzedaż (2 dni / 16h) - kompletny proces sprzedaży oparty na indywidualnym potencjale sprzedawcy oraz narzędziach i wiedzy zdobytej z dwóch pierwszych poziomów. Każdy uczestnik zostaje wyposażony w gotowe instrukcje do pracy z różnymi typami klientów!
Podczas całego cyklu każdy uczestnik otrzymuje podręczniki, narzędzia oraz kompetencje z zakresu unikalnej, szwajcarskiej metodyki Structogram®.
Dodatkowo w jego przebiegu zawarłem wybrane narzędzia z zakresu: psychologii perswazji, motywacji osiągnięć, psychologii behawioralnej, nowej psychologii sprzedaży, programowania neurolingwistycznego oraz sprzedaży strategicznej.
Dlaczego warto?
Trzy główne powody, dla których warto skorzystać z tego szkolenia:
1. Rzetelność - zakres wsparcia, narzędzia, metodyka oraz doświadczenie trenera, stanowią mieszankę jedyną w swoim rodzaju, bez substytutów na rynku. Szkolenie oparte na kompetencjach, narzędziach i solidnych argumentach sprawdzonych na rynku.
2. Elastyczność - pracujemy indywidualnie i na warunkach (miejsce, czas, zakres), które wpasują się w Państwa kalendarz.
3. Dopasowanie - cały proces rozwoju kompetencji będzie realizowany z uwzględnieniem specyfiki Państwa biznesu.
Poznaj sprzedaż opartą na indywidualnym potencjale i wrażliwości społecznej. Już teraz zaimplementuj ją do swojej firmy i zdobądź kompetencyjną przewagę na rynku.
Skontaktuj się z nami i razem omówmy szczegóły.