Audyt procesu sprzedaży
– ocena działań sprzedażowych
Nie jesteś zadowolony z wyników sprzedaży w Twojej firmie? Uważasz, że mógłbyś sprzedawać więcej? Zależy Ci na poprawie jakości procesu sprzedażowego? Może chcesz zidentyfikować słabe punkty i zoptymalizować swój model biznesowy. Może nie jesteś przekonany, że Twój zespół sprzedażowy pracuje efektywnie i realizuje wszystkie założone cel? A może w końcu zależy Ci na wdrożeniu oszczędności i poprawie wydajności w obecnie stosowanym modelu sprzedaży?
Od ponad 12 lat jestem związany ze sprzedażą. W swojej pracy łączę doświadczenie z obszaru marketingu, komunikacji reklamowej oraz aktywnej sprzedaży i pracy z klientem. Wiem jak tworzyć skuteczne modele biznesowe i efektywnie wspierać sprzedaż. Zaproś mnie do współpracy, dzięki czemu razem sięgniemy po nowe rezultaty dla Twojej firmy.
Co zawiera audyt?
• Analiza przyjętej strategii sprzedaży
• Weryfikacja stopnia realizacji strategii w praktyce
• Wskazówki w zakresie bieżących praktyk sprzedażowych
• Zalecenia w zakresie rozwoju kompetencji zespołu sprzedażowego
• Weryfikacja działań w terenie
Kiedy warto zaprosić mnie do współpracy?
• Jeśli chcesz szybko i precyzyjnie zdiagnozować, które elementy procesu sprzedaży wymagają poprawy;
• Jeśli chcesz osiągać lepsze wyniki sprzedażowe;
• Jeśli zależy Ci na wzroście efektywności i poprawie kluczowych parametrów biznesowych;
• Jeśli chcesz ocenić swój zespół sprzedażowy i znaleźć obszary do rozwoju;
• Jeśli zastanawiasz się czy stosowany model sprzedaży odpowiada aktualnym trendom i dociera do Twoich potencjalnych klientów.
Czas trwania: 10-30 dni
Jesteś zdecydowany?
A może masz jakieś pytania?
Zadzwoń lub napisz!